Je winkelwagen is momenteel leeg!
Garantie & klachten
Garantie
Wij bij FABU Jewels geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders misgaat waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van een beschadiging of een kapot sieraad contact met ons op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal FABU Jewels kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
FABU Jewels hanteert een garantietermijn van 2 maanden na de aankoopdatum. Maak duidelijke foto’s of een filmpje van het beschadigde item en stuur deze samen met je ordernummer en een korte omschrijving naar fabien@fabujewels.com. Je kunt alleen een beroep doen op de garantie als je het sieraad hebt gekocht via www.fabujewels.nl.
Wanneer je in aanmerking komt van de garantie, dan zal FABU Jewels je een passende oplossing voorstellen. Dit kan bestaan uit:
- Reparatie
- Restitutie
- Vervanging
Vervallen garantie
De garantie vervalt als het product beschadigd is door oneigenlijk gebruik, als jij of anderen aanpassingen aan het product hebben gedaan, of als het product is gebruikt op een manier waarvoor het niet bedoeld is. Lees FABU’s onderhoudstips om je sieraad zolang mogelijk mooi te houden.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat de bestelling niet helemaal volgens plan verloopt. Heb je een klacht? Dan raden raden we je aan om eventuele klachten eerst bij ons te melden door een e-mail te sturen naar fabien@fabujewels.nl. Samen zullen we proberen tot een oplossing te komen. Als dit niet tot een oplossing leidt, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, ben je vrij om deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.